زیباسازی خیابان‌های شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری با انجام روکش آسفالت، خط‌کشی و زیباسازی خیابان‌های اصلی شهر به استقبال میهمانان نوروزی می‌رود.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد طبق برنامه زمانبندی شده برای استقبال از میهمانان نوروزی و خدمت به شهروندان خرم‌آباد در روزهای پایانی سال، زیباسازی خیابان‌های شهر را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه آسفالت گسترده خیابان‌ها و معابر اصلی شهر خرم‌آباد از اولویت‌های مهم شهرداری برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ است، افزود: شهرداری روکش آسفالت، خط‌کشی و زیباسازی خیابان‌های اصلی شهر را در دستور کار قرار داده است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این عملیات عمرانی همزمان با مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح شهر انجام خواهد شد و در سطح مناطق سه‌گانه شهر تا روزهای پایانی سال ادامه خواهد داشت.

فتوحی تاکید کرد: پس از اتمام عملیات روکش آسفالت، بلافاصله خط‌کشی خیابان‌ها و معابر طبق انعقاد قرارداد با پیمانکار آغاز خواهد شد و این موضوع نوید یک اتفاق خوب در راستای خدمت به شهروندان و تسهیل در عبور و مرور در سطح شهر خرم‌آباد است.

وی گفت: یک دستگاه لکه‌گیری آسفالت با هزینه‌ای بیش از دو میلیارد تومان به سیستم حمل‌ونقل شهرداری اضافه شده است و تا پایان اسفندماه سال جاری یک دستگاه اتوماتیک لکه‌گیری آسفالت نیز به سیستم حمل‌ونقل شهرداری اضافه خواهد شد.

کد خبر 642184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.