چلسی ۰ - ساوتهمپتون ۱ / بنویسید چلسی، بخوانید بحران!

چلسی که انگار قصد ندارد از بحران خارج شود در دیدار اخیر خود در لیگ جزیره شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چلسی در استمفوردبریج به مصاف ساوتهمپتون رفت تا شاید شکست یک بر صفر مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند، با این حال با نتیجه تکراری یک بر صفر برابر رقیب خود شکست خورد.

ساوتهمپتون با نتیجه یک بر صفر در استمفوردبریج موفق شد شگفتی خلق کند و چلسی بحران‌زده را شکست دهد. با این پیروزی، ساوتهمپتون از انتهای جدول کمی فاصله گرفت و مصدومیت کاپیتان آبی‌ها نیز قوز بالای قوز برای پاتر شد.

کاپیتان قدیس‌ها، جیمز وارد پروز، تنها گل بازی را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی درست پیش از پایان نیمه اول به ثمر رساند. اگرچه چلسی در نیمه اول بر روی جریان مسابقه تسلط داشت، اما تعویض‌های بین دو نیمه توسط پاتر نیز نتوانست از فاجعه جلوگیری کند.

رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی در این مسابقه سه موقعیت خوب برای زدن گل تساوی داشت، اما هر بار فرصت‌ها را از دست داد تا تیمش تن به شکست دهد. همچنین در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به اتمام بازی، آزپیلیکوئتا به خاطر برخورد با سکو مارا مجبور به ترک زمین مسابقه شد. سکو مارا ناخواسته با پای خود به صورت بازیکن چلسی زد و باعث شد او از هوش برود.

به این ترتیب چلسی در ۲۳ بازی تنها توانسته ۳۱ امتیاز کسب کند و در جایگاه دهم جدول قرار دارد. شاگردان پاتر که بازی قبلی خود را با نتیجه یک بر صفر در لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند واگذار کردند، روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و امیدوارند هرچه سریع‌تر طلسم آن‌ها به پایان برسد.

کد خبر 642156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.