استون ویلا ۲_۴ آرسنال / آتش‌بازی توپچی‌ها در ویلاپارک

تیم آرسنال موفق شد دو بار به بازی بازگردد و در نهایت در یک بازی دیدنی برابر استون ویلا به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم آرسنال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه ویلا پارک در بیرمنگام از ساعت ۱۶ مقابل استون ویلا قرار گرفت. این مسابقه در پایان با نتیجه چهار بر دو به سود شاگردان آرتتا به پایان رسید.

آرسنال دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند و موفق شد در یک بازی تماشایی برابر استون ویلا به پیروزی برسد. شاگردان آرتتا در حالی موفق شدند سه امتیاز مسابقه را کسب کردند که دو بار از حریف خود عقب افتادند، اما در نهایت توانستند کامبک بزنند و امیدهای خود برای قهرمانی در لیگ برتر را زنده نگه دارند.

استون ویلا در پنج دقیقه ابتدایی بازی به گل رسید و اوله واتکینز توانست چهارمین گل خود در چهار دیدار اخیر تیمش را به ثمر برساند. با این حال توپچی‌ها به خوبی به این گل پاسخ دادند و ۱۱ دقیقه بعد، تایرون مینگز توپ را با ضربه سر به مسیر بوکایو ساکا انداخت تا این بازیکن نیز با یک ضربه استثنایی بازی را به تساوی بکشاند.

ویلا با کارهای دفاعی محکم و تکل های خوب مدافعانش توانست در ادامه مسابقه ادی انکتیاه و مارتین اودگارد را مهار کند. در نیمه اول بار دیگر استون ویلا توانست پیش بیافتد و امی بوئندیا با سانتر توپ را به کوتینیو رساند تا این بازیکن نخستین گل فصل خود را وارد دروازه آرسنال کند.

آرسنال در نیمه دوم با ضربه انکتیاه به تیرک دروازه یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. آن‌ها مالکیت بازی را در اختیار داشتند تا این که بالاخره اولکساندر زینچنکو با یک ضربه زمینی و درخشان، نخستین گل خودش برای توپچی‌ها را بزند و دوباره مسابقه را به تساوی بکشاند.

آرسنال در وقت‌های تلف شده نیز دو گل به ثمر رساند. ضربه از راه دور و تماشایی جورجینیو به تیر دروازه برخورد کرد و سپس به امیلیانو مارتینز خورد و وارد دروازه استون ویلا شد. در ثانیه‌های پایانی، در ثانیه‌های پایانی، تیم استون ویلا امیدوار بود بازی را به تساوی بکشد و حتی دروازه‌بان این تیم نیز برای ضربه کرنر به محوطه آرسنال رفته بود، با این حال هیچ بازیکنی از جانب تیم میزبان موفق به زدن ضربه نشد تا گابریل مارتینلی در یک ضدحمله سریع موفق شود گل چهارم مسابقه را بزند.

آرسنال شخصیت خود را با پیروزی سخت نشان می‌دهد

توپچی‌ها که چهار بازی را بدون برد در تمامی رقابت‌ها پشت سر گذاشته بودند، با عقب افتادن زودهنگام و شکست در نیمه اول در شرایط بسیار متزلزلی قرار گرفتند. با این وجود، سطح آنها در طول بازی افت نکرد و خلق موقعیت‌های زیاد باعث شد تا بالاخره توپچی‌ها مزد بازی خوب خود را بگیرند.

بهترین بازیکن مسابقه
بوکایو ساکا (آرسنال)

وینگر انگلیسی آرسنال یک بار دیگر درخشید. او گل دیدنی و مهمی به ثمر رساند و در طول مسابقه توانست اثر بسیار مناسبی بر جریان حملات تیمش بگذارد.

نکته کلیدی

آرسنال برای نخستین‌بار از دسامبر ۲۰۰۹ (پیروزی دو بر یک مقابل لیورپول)، توانست باوجود شکست در نیمه اول یک مسابقه خارج از خانه، بازی را با پیروزی به پایان برساند.

کد خبر 642139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.