تلاش بارسلونا برای جذب مدافع بیلبائو

دفاع میانی و باتجربه اتلتیک بیلبائو مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته و احتمالاً به زودی به این تیم می‌پیوندد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، با وجود تردیدها درباره آمادگی جسمانی اینیگو مارتینز، بارسلونا همچنان در حال برنامه‌ریزی برای جذب مدافع میانی بیلبائو در تابستان پیش‌رو است.

قرارداد بازیکن ۳۱ ساله در سن مامس در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و همچنان صحبت‌های زیادی درباره علاقه بارسا و سرمربی آن‌ها، ژاوی هرناندز به جذب این بازیکن شنیده می‌شود. مارتینز در حال آماده شدن برای ترک اتلتیک در تابستان امسال به صورت بازیکن آزاد است و این مدافع میانی با وجود علاقه اتلتیکو مادرید و باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس، می‌خواهد به نیوکمپ برود.

تیم پزشکی بارسلونا در مورد وضعیت بهبودی این مدافع از مشکلی که او را از نوامبر از میادین دور نگه داشته، کاملاً آگاه است. مارتینز از التهاب کف پا رنج می‌برد که پایین پا، پاشنه و قوس پا را درگیر می‌کند. این موضوع باعث شده تا بازیکن اسپانیایی فقط ۱۰ بازی در تمام رقابت‌ها در این فصل انجام دهد و از ماه نوامبر برای تیم ارنستو والورده بازی نکرده است.

این مدافع پس از حضور طولانی‌مدت در رئال سوسیه داد در سال ۲۰۱۸ به بیلبائو پیوست و ۱۶۹ بار برای این تیم به میدان رفت.

اعتقاد بر این است که تجربه مدافع میانی در لالیگا او را به پیشنهاد جذابی برای بارسلونا تبدیل کرده است، زیرا او تا به حال ۳۵۱ بازی در لیگ اسپانیا انجام داده که آمار چشمگیری است. مارتینز همچنین ۱۹ بار برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است، اگرچه از ژوئن گذشته برای تیم ملی به میدان نرفته و جایی در ترکیب تیم ملی کشورش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز نداشته است.

این مدافع چندی پیش درباره وضعیت آینده خود در بیلبائو گفت که در بیلبائو بسیار خوشحال و راضی است.

وی پیش از این اظهار کرد: من تا پایان فصل با بیلبائو قرارداد دارم و در اینجا بسیار خوشحالم، هر روز با لبخند به تمرینات می‌آیم و از حضور در بیلبائو لذت می‌برم.

بارسلونا در حال حاضر در خط دفاعی خود وضعیت خوبی دارد و رونالد آرائوخو، اریک گارسیا، آندریاس کریستنسن و ژول کانده گزینه‌های ژاوی هستند، در حالی که مارکوس آلونسو نیز در این فصل در این پست مورد استفاده قرار گرفته است.

کد خبر 642126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.