انتقاد بازیکن سابق پی اس جی از وضعیت مسی و امباپه

ستاره فعلی یوونتوس و سابق پاری سن ژرمن اعتقاد دارد که فشار زیادی به کیلیان امباپه تحمیل شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آن خل دی ماریا معتقد است که باشگاه سابقش پاری سن ژرمن، لیونل مسی را نادیده گرفته و بار مسئولیت را بر دوش کیلیان امباپه گذاشته است.

ستاره آرژانتینی که اکنون در یوونتوس بازی می‌کند و پیش از این در پی اس جی حضور داشت، احساس می‌کند که تیم سابقش بیش از حد به امباپه تکیه می‌کند، درحالی که مسی، هموطنش و بهترین بازیکن تاریخ را در ترکیب خود دارد. او همچنین احساس می‌کند که فرانسه به‌عنوان یک کشور مسئولیت زیاد از حدی را بر دوش ستاره ۲۴ ساله گذاشته است تا جایی که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، او را از پیوستن به رئال مادرید در تابستان منصرف کرد.

دی ماریا در این رابطه گفت: من فکر می‌کنم فرانسه به طور کلی مسئولیت‌های زیادی به امباپه داده است. مردم، رئیس‌جمهور و پاری‌سن‌ژرمن. آنها باعث شدند زمانی که امباپه می‌توانست به رئال‌مادرید برود، در تیم آن‌ها بماند و به او قدرت زیادی در باشگاه دادند. با این حال یک تفاوت بزرگ وجود دارد، آنها این همه قدرت را به او دادند و این در حالی است که بهترین بازیکن تاریخ در کنار او بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم آن‌ها این همه قدرت را به او دادند زیرا او فرانسوی است، او در آنجا متولد شد، یک جام جهانی را برای کشور آن‌ها به ارمغان آورد و همچنان دوران حرفه‌ای فوق‌العاده در پیش دارد. اما از همه اینها که بگذریم، زمانی که من در پی‌اس‌جی بودم، او پسر خوبی بود و فکر نمی‌کنم آنقدر تغییر کرده باشد.

امباپه یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌ها و ورزشکاران جهان است. این مهاجم در تابستان یک کشمکش طولانی نقل‌وانتقالاتی بین باشگاه زادگاهش و رئال مادرید داشت، اما در نهایت در پاریس ماند. او در حال حاضر با به ثمر رساندن ۱۳ گل در ۱۹ بازی سومین گلزن برتر لیگ ۱ است.

کد خبر 642125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.