وایله ۴ _ فرماد ۱ / پیروزی پرگل وایله با چاشنی گلزنی سعید عزت‌اللهی

در روز گلزنی سعید عزت‌اللهی، تیم فوتبال وایله‌کلوب در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته‌اول دانمارک با نتیجه چهار بر یک از سد فرماد گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال وایله‌کلوب و فرماد آن اگر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز _شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال دانمارک در ورزشگاه خانگی وایله به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان ۹۵ دقیقه تلاش دو تیم، وایله‌کلوب با نتیجه چهار بر یک میهمان خود فرماد را شکست داد.

سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی وایله‌کلوب از ابتدا در ترکیب تیم خود قرار گرفت و نمایش درخشانی داشت؛ هافبک ایرانی وایله امروز ۸۱ دقیقه در زمین بود و گل سوم وایله‌کلوب را روی پاس کریسیتن کیرکگارد به‌ثمر رساند و در پیروزی پرگل و قاطعانه تیمش نقش مستقیمی ایفا کرد.

تیم فوتبال وایله بولدکلوب در حال حاضر با ۱۳ پیروزی، یک‌تساوی، چهار شکست و ۴۰ امتیاز در جایگاه نخست لیگ دسته‌اول دانمارک قرار دارد؛ یاران عزت‌اللهی چهار امتیاز بیشتر از تیم دوم دارند و خیز بلندی برای بازگشت به سوپرلیگ دانمارک برداشته است. وایله فصل گذشته پس از دو سال یک‌بار دیگر به لیگ دسته‌اول سقوط کرده بود.

به گزارش ایمنا، سعید عزت‌اللهی هافبک ۲۶ ساله وایله بولدکلوب در فصل‌جاری لیگ دسته‌اول دانمارک در نیمی از بازی‌ها فرصت پیدا کرده تا درون زمین قرار بگیرد و در این ۹ بازی، یک گل و یک پاس‌گل هم به‌ثبت رسانده است که تنها گل وی در دیدار امروز زده شد.

کد خبر 642124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.