هندزفری pTron Bassbuds Zen با صدای فضایی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری PTron Bassbuds Zen با صدای فضایی وارد بازار هند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هندزفری PTron Bassbuds Zen که اخیراً وارد بازار هند شده است محصولی مقرون‌به‌صرفه TWS است که با هندزفری‌های برندهای دیگر مانند Noise، Boult Audio، boAt به رقابت می‌پردازد. هندزفری pTron Bassbuds Zen دارای طراحی داخل گوشی با گوشی‌های سیلیکونی است. یک نور LED آبی رنگ کوچک نیز در قسمت بالای ساقه آن تعبیه شده است. کاربران می‌توانند اقدامات مختلفی را با کنترل‌های لمسی آن انجام دهند. این هندزفری دارای استاندارد IPX4 است، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

هندزفری pTron Bassbuds Zen به درایور داینامیک ۱۰ میلی‌متری مجهز شده است، دارای میکروفون چهارگانه است و از قابلیت حذف نویز محیطی تا ۳۰ دسی‌بل بهره می‌برد. این دستگاه برای ارائه صدای باکیفیت از قابلیت TruTalk پشتیبانی می‌کند. هدفون TWS یادشده صدای فضایی سه بعدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد از اتصال بلوتوث ۵.۳ با کدک‌های صوتی SBC و AAC بهره می‌برد. همچنین این هندزفری از دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز هندزفری pTron Bassbuds Zen با استفاده از باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این باتری به همراه کیس شارژ تا ۵۰ ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. شرکت سازنده اعلام کرده است که با ۱۰ دقیقه شارژ این محصول می‌توان به مدت چهار ساعت از آن استفاده کرد. قیمت اولیه هندزفری pTron Bassbuds Zen برای مدت زمان محدودی ۱۲ دلار ارزیابی شده است، اما پس از آن با قیمت ۱۴.۴۹ دلار عرضه می‌شود. این هندزفری در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 642065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.