پاری‌سن‌ژرمن به دنبال بازگرداندن مربی سابق!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه دوم اسفند ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* آلخاندرو گارناچو به امضای قرارداد بلندمدت و جدید با منچستریونایتد نزدیک‌تر می‌شود، گفته می‌شود توافقی بین بازیکن و باشگاه صورت گرفته است.

* منچسترسیتی پس از تنها ۱۴ ماه حضور در سنت جیمز پارک، مارک لیلاند، تحلیلگر تیم اصلی نیوکاسل را به خدمت گرفت و ضربه محکمی به تیم ادی هاو وارد کرد.

* خاوی گراسیا به عنوان یک گزینه برای هدایت لیدز یونایتد تا پایان فصل، نامش مطرح شده است.

* دیوید مویس همچنان روی نیمکت وستهام باقی مانده و مقابل ناتینگهام فارست تیمش را رهبری خواهد کرد، اما رافا بنیتز در حالت آماده‌باش است تا هدایت لندنی‌ها را برعهده گیرد.

سان:

* روحیه منچستریونایتد در آستانه بازی برگشت لیگ اروپا مقابل بارسلونا، با محرومیت گاوی و وضعیت جسمانی نامشخص پدری، تقویت شده است.

* طبق گزارش‌ها، دستمزد لوئیس همیلتون از حقوق مکس ورشتاپن کمتر است، اما با فاش شدن دستمزد ستاره‌های فرمول یک، ستاره کمپانی مرسدس، همچنان در رتبه دوم قرار دارد.

اتلتیک:

* کریم آدیمی پس از مصدومیت عضلانی که در پیروزی تیمش مقابل هرتابرلین، گریبان‌گیرش شده، برای بازی برگشت دورتموند مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، احتمالاً غایب باشد.

ایونینگ استاندارد:

* پاری‌سن‌ژرمن آماده است تا توماس توخل را دوباره به عنوان سرمربی منصوب کند و در وهله اول حاضر است اشتباه خود را در مورد اخراج او بپذیرد.

* تصور می‌شود که دنیل لوی، رئیس تاتنهام و جو لوئیس، مالک این باشگاه، درباره اینکه آیا می‌خواهند به پیشنهادهای فروش کل باشگاه گوش دهند، سهام اقلیت را بفروشند یا کنترل کامل را در دست داشته باشند، تصمیمی نگرفته‌اند.

* اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که هر دو تیم مردان و زنان انگلیس امسال در لندن با همتایان استرالیایی خود بازی خواهند کرد.

تایمز:

* باشگاه‌های لیگ‌برتر نگرانند که معرفی یک گروه مستقل که وظیفه بررسی قراردادها را بر عهده دارد و توسط دولت منصوب شده است، بتواند سرمایه‌گذاران خارجی را منصرف و موقعیت تیم‌های این لیگ را در فوتبال اروپا تضعیف کند.

کد خبر 642049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.