برف‌روبی و پاکسازی ۸۰ درصد از معابر سطح شهر

شهردار گوگد گفت: بیش از ۸۰ درصد از معابر فرعی شهر برف‌روبی و بازگشایی شده است و سایر معابر نیز در صورت نیاز پاکسازی خواهد شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای خدمات شهری شهرداری گوگد جهت خدمات‌رسانی و انجام عملیات برف‌روبی، اظهار کرد: همزمان با بارش برف در شهر گوگد، از بیست‌وپنجم بهمن‌ماه عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی، درخت تکانی و بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر گوگد به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت مدیریت بهتر بحران آغاز شد و تا بیست‌وهشتم بهمن‌ماه ادامه داشت.

وی افزود: نیروهای خدماتی و ستادی شهرداری در قالب تیم‌های مختلف بیش از ۳۰ ساعت به صورت تمام وقت با استفاده از یک دستگاه لودر، یک دستگاه تراکتور، نیسان کمپرسی و وانت مزدا، یک دستگاه گریدر و چهار دستگاه تراکتور به صورت پیمانکاری عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر اصلی و فرعی شهر گوگد را انجام دادند.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: تا روز جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه، بیش از ۸۰ درصد از معابر فرعی شهر بازگشایی شد و سایر معابر نیز در صورت نیاز پاکسازی خواهد شد.

علی‌محمدی تصریح کرد: در کنار تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه نیروهای زحمت کش شهرداری گوگد، از زحمات شهروندانی که با تراکتورهای شخصی خود برای پاکسازی خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی شهر گوگد با عوامل شهرداری کمال همکاری داشتند نیز قدردانی می‌کنم.

وی گفت: لازم است از شهروندان تشکر ویژه داشته باشم که ضمن همراهی با شهرداری سعه‌صدر داشتند تا بتوانیم در آینده نزدیک نسبت به تجهیز امکانات و تجهیزات شهر گامی بلندتر برداریم و خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه دهیم.

کد خبر 642001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.