سیدمحمد کریمی: باشگاه باید پیگیری کند دیدار با پرسپولیس با حضور کامل تماشاگران برگزار شود

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: از تماشاگران بابت حضورشان در بازی امروز ممنونم و امیدوارم باز هم به ورزشگاه بیایند تا دلگرم شویم؛ درخصوص بازی مقابل پرسپولیس هم امیدوارم باشگاه پیگیری کند که شاهد حضور کامل تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، بازی دوستانه‌ای را در راستای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو باشگاه با حضور صددرصدی تماشاگران برگزار کردند و سرانجام تیم فوتبال سپاهان با گل‌های محمد قربانی و محمد دانشگر میهمان خود را شکست داد.

سیدمحمد کریمی پس از پایان جدال دوستانه امروز در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان، اظهار کرد: به همه بچه‌ها خسته‌نباشید می‌گویم، بازی باکیفیتی از دو تیم شاهد بودیم و خداروشکر توانستیم ۲ بر صفر برنده بازی شویم تا با روحیه‌ای خوب به استقبال دیدار هفته آینده‌مان مقابل پرسپولیس برویم.

وی درخصوص کیفیت تیم زنیت افزود: نیمه‌اول ذخیره‌های زنیت بازی کردند اما بازیکنان باکیفیتی داشتند؛ به‌نظرم اتمسفر ورزشگاه نقش‌جهان سنگین است و تاثیرگذار خواهد بود. در مجموع ما عملکرد بهتری داشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در رابطه با حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش‌جهان برای این دیدار و احتمال حضورشان در بازی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: از هواداران بسیار ممنونیم که حمایت‌مان کردند؛ انشالله بازی مقابل پرسپولیس به حضورشان در ورزشگاه دلگرم شویم. امیدوارم باشگاه پیگیری کند تا محدودیت‌ها کنار گذاشته شود و از ظرفیت ورزشگاه به‌طور کامل استفاده کنند تا مانند بازی امروز، آن دیدار هم با همین جمعیت برگزار شود.

کد خبر 641974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.