آنچلوتی: در مقطع خیلی مهمی از فصل هستیم/ بنزما فردا بازی نخواهد کرد

سرمربی رئال مادرید وضعیت تیمش در آستانه مصاف با اوساسونا در رقابت‌های لالیگا را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (شنبه) در هفته بیست‌ودوم لالیگای اسپانیا پذیرای اوساسونا خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: باید در بازی فردا بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم چون در مقطع خیلی مهمی از فصل هستیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت بازیکنانش اظهار کرد: بنزما فردا بازی نخواهد کرد، چون خسته است. می‌خواهیم به او استراحت بدهیم تا برای بازی با لیورپول آماده باشد. کروس هم فردا بازی نخواهد کرد اما در مقابل ادن اِزار و تیبو کورتوا به شرایط بازی رسیده‌اند. آلوارو رودریگس هم می‌تواند بازی کند. او خیلی خوب بوده و فردا در ترکیب خواهد بود. ما خیلی به او ایمان داریم. رودریگو هم فردا در ترکیب اصلی خواهد بود. با مودریچ هم صحبت کردم و او گفت که ترجیح می‌دهد در ترکیب اصلی باشد، برای همین فردا او از ابتدا راهی میدان خواهد شد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در مواجهه با پرسشی در خصوص رشوه دادن مدیران سابق بارسلونا به انریکس نگریا نایب رئیس کمیته داور فوتبال اسپانیا در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ اظهار کرد: نظری در این باره ندارم. نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم.

کارلتو که شاگردانش پس از این دیدار باید خود را برای بازی سه‌شنبه با لیورپول در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند، در این باره نیز خاطرنشان کرد: ما هنوز به بازی با لیورپول فکر نمی‌کنیم. شناخت خوبی از آنها داریم، اما در حال حاضر فقط روی بازی با اوساسونا تمرکز کرده‌ایم. ترکیب اصلی بازی فردا هم می‌تواند در بازی با لیورپول به میدان برود.

آنچلوتی که به همراه اسکالونی و گواردیولا نامزد کسب جایزه بهترین مربی سال THE BEST فیفا در سال ۲۰۲۲ شده، گفت: اسکالونی و گواردیولا شایسته کسب این عنوان هستند. کسی که برنده این عنوان نمی‌شود باید به برنده تبریک بگوید.

کد خبر 641951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.