آتش سوزی ۴۰ غرفه بازار گیلار بندرانزلی/ ۱ آتش نشان مصدوم شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از آتش سوزی بازار گیلار این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه حدود ۴۰ غرفه در آتش سوخت و یکی از آتش نشان مصدوم و برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

مهرداد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش سوزی بازار گیلار در بندرانزلی، صبح امروز _جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳۱ نیروی آتش نشان با هشت خودروی اطفای حریق به به محل حادثه در منطقه طالب آباد، اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در محل حادثه با حجم بزرگی از مواد قابل اشتعال درگیر با حریق در غرفه‌های به هم پیوسته بازار گیلار مواجه شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش آتش نشانان حریق غرفه‌های بازار گیلار در مدت زمان حدود ۱۵۰ دقیقه کاملاً مهار و اطفا شد، تصریح کرد: در این حادثه ۴۰ غرفه محتوی پوشاک، لوازم خانگی و اجناس مختلف در آتش سوخت و مالکان آنها دچار خسارت شدند و یکی از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی نیز مصدوم و برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی بستری منتقل شد.

رضاپور تصریح کرد: به گفته مدیر بازار گیلار ۷۰ درصد غرفه‌هایی که صبح امروز دچار حریق شدند، دارای بیمه آتش سوزی هستند.

وی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است. و سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی این شهر با ۵۵ نیروی انسانی و ۱۲ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 641930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.