زنیت با تمامی نفرات مقابل سپاهان/ ۳ بازیکن رده جوانان تنها غایبان تیم روسی

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه با ۲۴ بازیکن از ۲۷ بازیکن لیست خود به اصفهان سفر کرده تا در جدالی دوستانه مقابل سپاهان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، بازی دوستانه‌ای را در راستای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو باشگاه با حضور صددرصدی تماشاگران برگزار خواهند کرد.

کاروان تیم فوتبال زنیت شامگاه گذشته با پرواز مستقیم به اصفهان آمد تا این دیدار را امروز به‌انجام برساند؛ برهمین اساس این باشگاه روسی از لیست بازیکنان خود که برای این مصاف به اصفهان آمده‌اند رونمایی کرد.

دروازه‌بانان: میخائیل کرژاکوف، دنیل اودوئفسکی، الکساندر واسیاتین

مدافعان: ویاچسلاو کاراوائف، آرسن آداموف، دیمیتری چیستیاکوف، رودریگائو، نورعلی آلیپ، داگلاس سانتوس، دنیل کراگوفوی، ایلیا کیرش

هافبک‌ها: ویلمار باریوس، وندل، الکساندر اروخین، دالر کوزیائف، آندری موستوفوی، گوستاوو مانتوآن، زلیمخان باکائف، مالکوم، کلائودینیو، الکسی ساتورمین، دنیلا کوزلوف

مهاجمان: ایوان سرگیف، متئو کاسیرا

بدین ترتیب تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که ۲۷ بازیکن در اردوی زمستانی خود و بازی‌های دوستانه قبلی‌اش در اختیار داشت؛ با ۲۴ بازیکن راهی نصف‌جهان شده و مقابل سپاهان صف‌آرایی می‌کند. تنها سه بازیکن تیم روسی را برای این بازی دوستانه همراهی نمی‌کنند.

داوید بیازروف (دروازه‌بان)، ولادیسلاو سائوس و اِوگینی کین (هافبک)؛ سه‌بازیکن رده جوانان زنیت هستند که در سفر دو روزه قهرمان روسیه برای تقابل با سپاهان حضور ندارند و در مجموع، تمام مهره‌های اصلی زنیت امروز در نقش‌جهان حضور خواهند داشت.

کد خبر 641909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.