قهرمان مسابقات بین‌المللی کاراته بانوان مشخص شد

رقابت‌های بین‌المللی کاراته با عنوان «کیوکوشین ساکاموتو» به میزبانی ایران در بخش بانوان برگزار شد. در این رقابت‌ها، مازندران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بین‌المللی کاراته سبک «کیوکوشین ساکاموتو» با عنوان گرامیداشت دهه فجر به میزبانی استان مازندران در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت واقع در شهرستان بابلسر در حال برگزاری است. در این مسابقات، در بخش بانوان، تیم مازندران قهرمان و تهران نایب‌قهرمان شد و گلستان مقام سوم را کسب کرد.

در رقابت‌های بین‌المللی جاری، تقریبا ۳۰۰ بانوی کاراته‌کا در ۳۳ وزن و پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

گفتنی است این مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان نیز محسوب می‌شود و برترین‌های هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. همچنین برترین‌های تیم ملی به مسابقات جهانی که تیرماه سال آینده در کشور ژاپن برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بین‌المللی کاراته سبک «کیوکوشین ساکاموتو» مردان نیز با رقابت حدود ۳۵۰ کاراته‌کا از روز پنجشنبه به میزبانی مازندران در شهرستان ساحلی بابلسر شروع شد. در این مسابقات که تا روز جمعه ادامه دارد، کاراته‌کاهایی از کشورهای ژاپن، عمان، عراق، افغانستان و ایران در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت و در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم دیدار می‌کنند.

کد خبر 641872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.