جایزه داستانی ویژه تهران بین‌المللی می‌شود

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اعلام آغاز به کار پنجمین جایزه داستان تهران گفت: این دوره از جایزه برای نخستین بار به‌شکل بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی پنجمین دوره جایزه داستان تهران، عبدالمطهر محمدخانی با اعلام آغاز به کار این جایزه، اظهار کرد: دبیرخانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران هم‌زمان با روز جهانی داستان کوتاه آغاز به کار کرده و به‌زودی فراخوان آن اعلام می‌شود.

وی افزود: شهرهای مهم دنیا جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی به نام خودشان دارند و تهران نیز شایستگی برگزاری جایزه‌ای به نام خود را دارد. این جایزه تاکنون جایگاه ملی خود را تثبیت کرده و امیدواریم در دوره‌های آتی بتواند به جایزه ادبی تهران تبدیل شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه جشنواره داستان تهران در مسیر هویت‌یابی و تکامل است، عنوان کرد: این جایزه به‌تدریج با دائمی شدن دبیرخانه و اضافه کردن موضوعات بدیع، جایگاه اصلی خود را خواهد یافت.

محمدخانی از اعلام فراخوان پنجمین دوره جایزه داستان تهران در اسفند خبر داد و گفت: دبیری این دوره از جایزه که برای نخستین بار به‌شکل بین‌المللی برگزار می‌شود، بر عهده مهدی قزلی است.

وی تاکید کرد: این جایزه در آینده می‌تواند به‌صورت سالانه برگزار شود. همچنین مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه داستان تهران نیز هم‌زمان با روز تهران در ۱۴ مهر سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با جدیت از این برنامه پشتیبانی، و از سازمان‌ها و نهادهایی که می‌توانند به توسعه و بهبود آن کمک کنند دعوت به همکاری می‌کند.

دبیرخانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران کار خود را آغاز کرده و طی نشست خبری با اصحاب رسانه، در هفته‌های آتی، از پوستر آن رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 641855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.