۱۲ روستای غرب اصفهان در محاصره برف/ ادامه تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیرها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از ۱۵۰ روستای غرب استان که روز گذشته در محاصره برف بودند و راه‌های آن‌ها بسته شده بود، در حال حاضر، حدود ۱۲ روستا هنوز در محاصره برف هستند که شبانه‌روز برای بازگشایی مسیر این روستاها تلاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _ پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن _ در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: از سحرگاه امروز تاکنون از شهرستان‌های غربی استان اصفهان بازدید کردیم. با توجه به حضور مجاهدانه و پرتلاش فرمانداران چهار شهرستان و دستگاه‌های اجرایی، از ۱۵۰ روستایی که روز گذشته در محاصره برف بودند و راه‌های آن‌ها بسته شده بود، در حال حاضر، حدود ۱۲ روستا هنوز در محاصره برف هستند که شبانه‌روز برای بازگشایی مسیر این روستاها تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بسیاری از مشکلات چهار شهرستان غرب استان اصفهان و روستاهای آن منطقه برطرف شده است، افزود: باید تلاش‌های لازم برای بازگشایی روستاهایی که هنوز در محاصره برف هستند صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: معابر داخل روستاها نیز با مشکلاتی مواجه است که نیاز به برطرف شدن دارد. در حال حاضر، مشکل خاصی در جاده‌های اصلی شریانی وجود ندارد و مسیر بیشتر روستاها باز شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به مناطق محروم پشتکوه گفت: با توجه به اینکه بعضی از روستاهای فریدون‌شهر و پشتکوه دوم به‌واسطه بعد مسافت و شرایط توپوگرافی و گردنه‌های سختی که دارند و هرساله در شش ماهه دوم سال با مسائلی مواجه هستند، با دستور استاندار اصفهان سورتی پروازهایی از هوانیروز در نظر گرفته شد تا امروز و فردا کمک‌های امدادی به این روستاها برسد.

کد خبر 641854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.