۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
گوشی Vivo Y100 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y100 با تراشه Dimensity 900 SoC در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو به‌تازگی یک گوشی هوشمند میان‌رده به نام Vivo Y100 را وارد بازار هند کرده است. این محصول نمایشگر ۶.۳۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت دارد. یک ناچ قطره‌ای نیز روی نمایشگر قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است.

گوشی Vivo Y100 به تراشه مدیاتک Dimensity 900 SoC مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD، حافظه آن را افزایش دهند. این محصول با استفاده از رابط کاربری FunTouchOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود.

یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن واقع شده است. انرژی موردنیاز گوشی Vivo Y100 با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی به همراه یک پورت Type-C برای شارژ پشتیبانی می‌کند.

گوشی Vivo Y100 در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی عرضه می‎‌شود. دو نسخه طلایی و آبی زمانی که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، به رنگ‌های نارنجی و آبی خاصی تغییر رنگ می‌دهند. وزن محصول یادشده ۱۸۱ گرم و ابعاد آن ۷.۷۳ * ۷۳.۵۳ * ۱۵۸.۹۱ میلی‌متر است. این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت و اتصالات 5G، وای‌فای، بلوتوث 5.2، GPS ،Glonass، BeiDou و Galileo پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی Vivo Y100 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۰۲ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 641782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.