آنالیزور پرسپولیس محروم شد

با رای کمیته انضباطی، محمد عسگری آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس به‌دلیل نشر اکاذیب و توهین به مقامات، با یک‌جلسه قطعی، یک‌جلسه تعلیقی و ۵۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر _دوشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی مقابل هوادار صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. پس از این مسابقه، یحیی گل‌محمدی باید در نشست‌خبری بعد از بازی شرکت می‌کرد که حاضر به این کار نشد و محمد عسگری آنالیزور پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت! در ادامه هم خبرنگاران درخصوص غیبت گل‌محمدی در این نشست‌خبری از علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس سؤال کردند که او پاسخ داد: این موضوع دلیل خاصی ندارد.

اما تبعات حضور محمد عسگری آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس در نشست‌خبری ادامه دارد؛ با اعلام کمیته انضباطی، محمد عسگری آنالیزور باشگاه پرسپولیس به‌دلیل نشر اکاذیب و توهین به مقامات از طریق مصاحبه پس از بازی با تیم هوادار و محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه نامبرده، تخلف انتسابی وی محرز و مسلم تشخیص داده شد و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ قانون مقررات به یک‌جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و یک‌جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل جاری مسابقات و همچنین پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم می‌شود.

کد خبر 641769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.