احتمال آب‌گرفتگی در حاشیه رودخانه زاینده‌رود وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آب بین حوضه‌ای به علت شدت بارش‌ها وارد مسیر رودخانه شده است، از این رو حدود ۱۰۰ مترمکعب آب به حجم رودخانه اضافه شده و احتمال آب‌گرفتگی پارک‌ها و حاشیه رودخانه وجود دارد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آب بین حوضه‌ای به علت شدت بارش‌ها وارد مسیر رودخانه شده است، در رودخانه شور و آب بین حوضه‌ای بیش از ۱۰۰ میلی‌متر بارش را شاهد بودیم.

وی افزود: از این رو حدود ۱۰۰ مترمکعب آب به حجم رودخانه اضافه شده است و احتمال آب‌گرفتگی پارک‌ها، حاشیه رودخانه، روی پل‌ها وجود دارد، هشدار می‌دهیم که شهروندان مراقبت‌های لازم را انجام دهند و حاشیه رودخانه‌ها را ترک و خودروها را در حاشیه رودخانه‌ها پارک نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تیم فنی برای کنترل و هدایت آب به کانال‌ها، اعزام شده است تا مشکلات احتمالی را برطرف کنند، در حال حاضر آب گل‌آلود است و سیلاب از رودخانه شور و بین حوضه‌ای به مسیر رودخانه وارد شده است.

وی اضافه کرد: در طول مسیر رودخانه به مسئولان مربوطه اعلام هشدار کردیم و شهروندان مسیر رودخانه و پل‌ها را تخلیه و خودروها را از حاشیه رودخانه به مکان دیگری منتقل کنند.

کد خبر 641748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.