هزینه اداره شهرها در حال افزایش است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت:در شرایطی قرار داریم که روزانه شاهد افزایش هزینه‌ اداره شهرها هستیم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهوریان‌عسکری امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وهفتم بهمن_ در حاشیه بازدید از رویداد «ثروت پنهان» اظهار کرد: بررسی ظرفیت‌های گوناگون و پنهان در حوزه تولید ثروت، به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه‌های شهری و نظام‌های مدیریتی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، مولدسازی سرمایه‌ها و تبدیل آن‌ها به ثروت، فرصتی بسیار ارزنده برای کسب درآمد جدید در حوزه مدیریت شهری شناخته می‌شود، افزود: در شرایطی قرار داریم که هرروز شاهد افزایش هزینه اداره شهرها هستیم، توجه به ابزارها و کارکردهای مختلف مولدسازی، به‌ویژه روش‌های جدید و نوآورانه برای تولید ثروت مانند ثروت‌های پنهان، می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد درآمدهای پایدار در مدیریت شهری شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد و مجموعه شهر خلاق و کارخانه نوآوری که توجه ویژه‌ای حوزه ثروت‌های پنهان شهر داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: باید به سمت عیان شدن و شناسایی ثروت‌های پنهان شهرها گام برداریم، در این مسیر باید ابتدا تغییر تفکر داشته باشیم و سپس رویکرد بنیادین در حوزه تفکری نظام مدیریت شهری اعمال کنیم.

طهوریان‌عسگری گفت: امیدواریم برگزاری رویدادهایی از این قبیل موجب تغییر نگاه و نگرش شود و سپس ایده‌های ارائه شده، تبدیل به ثروت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: بدون شک مدیریت شهری در کنار سایر درآمدهای خود، هرروز نیاز بیشتری به ثروت‌های پنهان خود پیدا می‌کند که باید از آن‌ها بهره‌مند شود.

کد خبر 641712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.