بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی / ۳۲ نیروی خدمات شهری مشغول برف‌روبی هستند

شهردار بویین‌میاندشت با بیان اینکه ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است، گفت: ۳۲ نیروی خدمات شهری با ۱۰ دستگاه در عملیات برف‌روبی سطح شهر مشغول به کار هستند.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بارش برف در شهر بویین‌میاندشت از روز سه‌شنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه آغاز شد و تا شامگاه چهارشنبه، بیست‌وششم ادامه داشت و طی این دو روز ارتفاع برف به ۴۰ سانتی‌متر رسیده است.

وی افزود: ۳۲ نیروی خدمات شهری با استفاده از ۱۰ دستگاه گریدر، برف‌روب و کامیون در عملیات برف‌روبی سطح شهر مشغول به کار هستند.

شهردار بویین میاندشت خاطرنشان کرد: با توجه به بارش مستمر برف در فصل زمستان و حجم عملیات برف‌روبی، دستگاه‌های لودر و کامیون به منظور کمک به تسریع عملیات برف‌روبی شهرداری از شهرهای گلپایگان، تودشک، خورزوق، دستگرد، فولادشهر، ایمانشهر و گلشهر اعزام شده است.

عبدالهی با اشاره به افتتاح ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی شهر بویین‌میاندشت به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: این ایستگاه شامل دو دهانه آشیانه و یک دهانه امکانات رفاهی شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه و یک واحد سوئیت و محل استراحت آتش‌نشانان است.

وی تصریح کرد: تأسیسات آب، برق و گاز، جاده‌های دسترسی و استقرار در محل کارگاه‌های مزاحم شهری به مساحت ۱۰ هکتار در کنار مجموعه مسکن طرح اقدام ملی ۲۰۰ واحدی و مجموعه ۲۰۰ واحدی مسکن خصوصی، در مجموع ۴۰۰ واحدی قرار دارد که با احداث این ایستگاه علاوه بر تأمین امنیت این مجموعه‌ها، خط انتقال گاز اصفهان-خوزستان نیز در مواقع بحران از خدمات این مجموعه بهره‌مند خواهد شد.

شهردار بویین‌میاندشت گفت: هزینه تملک زمین و احداث ایستگاه آتش‌نشانی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال است که علاوه بر این ساختمان، تجهیزات لباس ضدحریق با کپسول‌های آتش‌نشانی و دستگاه تنفس از طرف دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اهدا شده است.

کد خبر 641707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.