۷۰ نیرو برای رفع آب‌گرفتگی معابر پای کار هستند

شهردار بهارستان گفت: ۷۰ نیروی خدمات شهری شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر مشغول به کار هستند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

محمد شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ویدئوی منتشر شده مبنی بر آب‌گرفتگی در معابر و زیرگذر شهر بهارستان اظهار کرد: خوشبختانه در شهر بهارستان آب‌گرفتگی معابر نداشتیم و ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی مربوط به ابتدای جاده قلعه‌شور و اتوبان خلیج فارس به سمت اصفهان است و حوزه راهداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۴ میلی‌متر بارش در شهر گزارش شده است، افزود: بارندگی در شهر بهارستان از عصر روز سه‌شنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

شهردار بهارستان با تاکید بر اینکه به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر سه زه‌کش اصلی شهر فعال شد، خاطرنشان کرد: در عملیات جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر شهر، ۷۰ نیرو با دستگاه‌های کف‌کش، ماشین آتش‌نشانی و تانکر مشغول فعالیت هستند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

شبانی ادامه داد: تمام نیروهای خدمات‌رسانی شهرداری بهارستان در آماده‌باش به سر می‌برند و به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر گل و لای مسیرها جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: امید است از آب باران استفاده بهینه و این منبع آبی ارزشمند ذخیره‌سازی شود تا بتوانیم در بخش‌های مختلف از آن استفاده کنیم.

کد خبر 641671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.