تخصیص ۲۳۰ تن قیر رایگان به شهرداری بهارستان

شهردار بهارستان از تخصیص ۲۳۰ تن قیر رایگان به شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۱ به آسفالت معابر شهر اختصاص داده شده است و در صورت مساعد شدن هوا عملیات آسفالت در بخش لکه‌گیری و روکش آغاز می‌شود.

محمد شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بهارستان بر مبنای رقم ۱۸۴ میلیارد تومان بسته شده که تا پایان ۹ ماهه امسال ۱۳۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی افزود: درآمد شهرداری از محل پرداخت عوارض، تفکیک، ارزش افزوده و پروانه‌های ساختمانی وصول می‌شود.

شهردار بهارستان خاطرنشان کرد: شهرهای جدید نباید بافت فرسوده داشته باشد، بخشی از شهر بهارستان نابسامانی دارد که تلاش داریم آن را رفع کنیم.

شبانی با بیان اینکه پروژه آزادسازی در شهر بهارستان بر عهده شرکت عمران است، تصریح کرد: ۲۳۰ تن قیر رایگان به شهرداری بهارستان در سال جاری اختصاص داده شده است، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۱ به آسفالت معابر شهر اختصاص داده شده است و در صورت مساعد شدن هوا عملیات آسفالت در بخش لکه‌گیری و روکش آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز تقاطع ایثار و الفت با اصلاح هندسی انجام شد. ادامه داد: عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر شهر در سال جاری و در فاز نخست در چهار محله شهر اجرا شد.

شهردار بهارستان گفت: در شهر سه محله کمتر توسعه یافته داریم که با همت ناحیه مقاومت بسیج در قالب طرح کرامت، فعالیت‌هایی در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و کمک به اشتغال خانگی آنها اجرا شده است.

شبانی با اشاره به اقدامات شهرداری در نقاط حادثه‌خیز شهر، افزود: با همکاری پلیس راهور و سازمان ترافیک شهرداری بهارستان، نقاط حادثه‌خیز شهر شناسایی و در شورای ترافیک مطرح شد تا نسبت به اصلاح این نقاط اقدام شود.

کد خبر 641669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.