دورتموند ۱ _ چلسی صفر / بحران آبی‌ها به اروپا هم رسید

شاگردان پاتر در اولین دیدار خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند متحمل شکست شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شب دوم اولین مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دو تیم چلسی و دورتموند به مصاف یکدیگر رفتند که دورتموند موفق شد در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

وروسیا دورتموند در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گل انفرادی خیره‌کننده کریم آدیمی، چلسی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. گل زیبای آدیمی اواسط نیمه دوم باعث شد تا شاگردان گراهام پاتر برای چهارمین بار در سال ۲۰۲۳ شکست بخورند.

بازی برگشت دو تیم در استمفوردبریج روز سه‌شنبه، هفتم مارس برگزار خواهد شد.

اولین برخورد جدی مسابقه به دنبال تکل نیکو اشلوتربک روی میخایلو مودریک رقم خورد. در ادامه سباستین هالر از دورتموند اولین موقعیت جدی بازی را در اختیار داشت اما ضربه این بازیکن به تور کناری دروازه برخورد کرد و راهی به چارچوب کپا نیافت.

دقیقه ۳۷، ژائو فلیکس بهترین موقعیت چلسی را در اختیار داشت که ضربه او از بالای تیرک دروازه به بیرون رفت. کای هاورتز در شرایط بسیار مناسبی توپ را در اختیار ملی‌پوش پرتغالی تیمش قرار داد، اما این بازیکن در شرایط نامتعادلی به توپ ضربه زد.

چلسی در دقایق ابتدایی نیمه دوم دوباره پرانرژی به نظر می‌رسید؛ تیم میهمان بالاخره در دقیقه ۵۵ موفق شد یک موقعیت جدی دیگر ایجاد کند که ضربه ریس جیمز توسط گرگور کوبل از بالای دروازه دفع شد.

برخلاف جریان حملات مسابقه، دورتموند موفق شد روی یک ضدحمله به گل برسد. پس از زده شدن کرنر توسط بازیکنان چلسی، آدیمی توپ را درون نیمه خودی در اختیار گرفت و پس از دریبل کردن انزو فرناندز و در نهایت کپا آریزابالاگا، توپ را وارد دروازه کرد.

چلسی در دقیقه ۷۷ روی ضربه کالیدو کولیبالی تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، با این حال درخشش کوبل مجدداً مانع از گلزنی نماینده انگلیس شد و در نهایت امره چان توانست توپ را از روی خط دروازه دفع کند.

تیم لندنی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است، این بار در لیگ قهرمانان بازی را واگذار کرد تا شرایط پاتر برای ادامه دادن سخت‌تر شود.

کد خبر 641664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.