نهمین قهرمانی خاتون بم/ سپاهان در حسرت جام

تیم‌های خاتون بم و سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز _ چهارشنبه بیست‌وششم بهمن _ با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و خاتون بم که قهرمانی خود را قطعی کرده بود به یک پیروزی پرگل دست یافت.

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم امروز میهمان فرا ایساتیس کران فارس بودند و با یک گل حریف خود را شکست دادند. بم با این نتیجه ۴۷امتیازی شد و همچنان صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

خاتونی‌ها کسب نهمین جام خود را در تاریخ پانزده‌ساله لیگ برتر زنان قطعی کردند. آن‌ها با توجه به حذف تیم کیان نیشابور از جدول مسابقات، در هفته آخر مسابقات با قرعه استراحت مواجه هستند.

شهرداری سیرجان که پس از پشت سر گذاشتن سه هفته پرحاشیه، در هفته گذشته با کسب یک پیروزی پرگل برابر ایساتیس کران فارس دوباره به روزهای خوب خود بازگشته بود، در این هفته از مسابقات دربرابر تیم پالایش گاز ایلام که در رتبه چهارم جدول قرار دارد، به میدان رفت. شهرداری سیرجان درنهایت با پوکر افسانه چترنور و تک‌گل ملیکا متولی موفق به شکست تیم ایلامی شد.

رقابت برای کسب عنوان خانم گلی مسابقات بین دو مهاجم گل‌زن تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم ادامه داشت. قنبری و چترنور تا پایان هفته شانزدهم به ترتیب با ۲۱ و ۲۰ گل در جایگاه اول و دوم جدول گل‌زنان قرار داشتند.

زهرا قنبری، مهاجم خاتونی‌ها، به‌دلیل لغو بازی هفته آینده فقط در دیدار امروز فرصت گل‌زنی داشت. در سوی دیگر، افسانه چترنور به‌جز دیدار امروز، در هفته هجدهم مسابقات نیز این فرصت را خواهد داشت که تعداد گل‌های خود در این فصل را افزایش دهد.

در پایان دیدارهای امروز، زهرا قنبری موفق به گل‌زنی دربرابر ایساتیس کران فارس نشد، اما افسانه چترنور با به‌ثمر رساندن چهار گل در این دیدار، در جدول گل‌زنان ۲۴گله شد و با ۳ گل بیشتر نسبت‌به زهرا قنبری، خانم گلی خود را در لیگ پانزدهم قطعی کرد.

تیم سپاهان اصفهان نیز که نایب‌قهرمانی خود را قطعی کرده است، امروز به مصاف بادرود تهران رفت و مقابل حریف خود جشنواره گل به پا کرد. شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان، نماینده تهران را با ۹ گل از پیش‌رو برداشتند و در رتبه دوم جدول ۴۳امتیازی شدند و با چهار امتیاز کمتر نسبت‌به خاتون بم و البته ۵ امتیاز بیشتر نسبت‌به شهرداری سیرجان، نایب‌قهرمانی خود را در فصل پانزدهم قطعی کردند.

سپاهانی‌ها با به‌ثمر رساندن ۹ گل در این مسابقه، تعداد گل‌های زده در این فصل خود را به عدد ۶۲ رساندند و بدین ترتیب به بهترین خط حمله لیگ تبدیل شدند.

نتایج دیدارهای هفته هفدهم:

فرا ایساتیس کران فارس ۰ - خاتون بم ۱

بادرود تهران ۰ - سپاهان اصفهان ۹

ملوان بندرانزلی ۲ - زارع باتری سنندج ۲

شهرداری سیرجان ۵ - پالایش گاز ایلام ۰

کد خبر 641598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.