وزیر فرهنگ: عشق و محبت به هنر ایران را در ترکمنستان شاهد بودم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود، با انتشار فیلمی از اختتامیه روزهای فرهنگی ایران در ترکمنستان، نوشت: ریشه‌های عشق و محبت به فرهنگ و هنر ایران عزیز در میان مردم ترکمنستان مشهود بود.

به گزارش ایمنا، در جدیدترین یادداشت محمدمهدی اسماعیلی در فضای مجازی آمده است: در سفر دوروزه به ترکمنستان که به دعوت همتای ترکمنستانی و به‌منظور گشایش روزهای فرهنگی ایران در این کشور صورت گرفت، ریشه‌های عشق و محبت به فرهنگ و هنر ایران عزیز را شاهد بودم.

وی اضافه کرد: دیدار با مقامات عالی‌رتبه این کشور که با هدف بهبود روابط دوسویه و زمینه‌سازی برای حضور و همکاری قدرتمند منطقه‌ای در حوزه فرهنگ، هنر و همکاری منطقه‌ای صورت گرفت، بخش مهمی از این سفر بود که نتایج آن در آینده به‌طور ملموس به ارتقای سطح همکاری‌ها خواهد انجامید.

وزیر فرهنگ ادامه داد: حضور در میان علاقه‌مندان ترکمنستانی فرهنگ و زبان ایرانی و افتتاح نمایشگاه بزرگ صنایع دستی ایرانی در عشق‌آباد که در حاشیه برگزاری روزهای فرهنگی ایرانی در این شهر و به همت همکارانم در سازمان فرهنگ و ارتباطات برپا شد و با استقبال وصف‌نشدنی روبه‌رو شد نیز، ازجمله دیگر برنامه‌های من در این سفر دوروزه بود.

وزیر فرهنگ: عشق و محبت به هنر ایران را در ترکمنستان شاهد بودم

کد خبر 641584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.