اعمال محدودیت‌های ترافیکی پنج‌روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز آغاز شده و تا روز یکشنبه سی‌ام بهمن در جاده‌های شمال تداوم دارد.

به گزارش ایمنا، یدالله جهان‌تاب با اشاره به اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز آغاز شده و تا روز یکشنبه سی‌ام بهمن در جاده‌های شمال تداوم دارد.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز در جاده‌های مازندران، افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت شش صبح روز یکشنبه سی‌ام بهمن از محورهای کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه بیست‌وششم و پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه بیست‌وهشتم و شنبه بیست‌ونهم بهمن امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه بیست‌وهشتم و شنبه بیست‌ونهم بهمن امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه بیست‌وهشتم، شنبه بیست‌ونهم و یکشنبه سی‌ام بهمن امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه بیست‌وهشتم و شنبه بیست‌ونهم بهمن امسال از محور هراز ممنوع است‌.

وی با تاکید بر اینکه اعمال این محدودیت‌ها به‌صورت مقطعی و براساس شرایط جاده‌ها در دستورکار پلیس قرار می‌گیرد، گفت: موضوع مهم توجه رانندگان به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس به‌منظور تامین سلامت رانندگان است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به تردد عادی خودروها در محورهای سوادکوه، هراز و کیاسر گفت: محور کندوان نیز به‌دلیل سقوط پی‌درپی بهمن در حوزه استان البرز کماکان مسدود است.

منبع: فارس

کد خبر 641578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.