بهترین بازیکن منچستریونایتد زیر ذره‌بین بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در آستانه فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد را زیر نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غول‌های آلمانی در جست‌وجوی یک گل‌زن و به‌دنبال جانشینی روبرت لواندوفسکی هستند که در تابستان راهی بارسلونا شد. بایرن در جام‌جهانی راشفورد را زیر نظر داشت، جایی که او در پنج بازی سه گل به ثمر رساند. راشفورد همچنین ۲۱ گل در این فصل در سطح باشگاهی برای یونایتد به نام خود ثبت کرده است؛ یک گل کمتر از بهترین عملکرد شخصی خود، و از جام‌جهانی تاکنون ۱۳ گل در ۱۶ بازی به‌ثمر رسانده است.

در ماه دسامبر، منچستریونایتد تصمیم گرفت بند تمدید یک‌ساله راشفورد را فعال کند که او را تا سال ۲۰۲۴ در این باشگاه نگه می‌داشت. تیم‌ها باید منتظر بمانند تا ببینند آیا فرصتی برای جذب او به‌عنوان بازیکن آزاد به‌دست می‌آید یا خیر. با این حال، گزارش شده است که یونایتد مشتاق است با راشفورد یک قرارداد بلندمدت جدید در اواخر سال منعقد کند.

بایرن فقط روی راشفورد تمرکز نمی‌کند. قهرمان بوندسلیگا همچنین به هری کین، کاپیتان تاتنهام که به آخرین سال قراردادش با باشگاه شمال لندن نزدیک می‌شود، علاقه‌مند است.

این مهاجم روز پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل بارسلونا بازی خواهد کرد، درحالی‌که بایرن پس از شکست پاری سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، این هفته در بوندسلیگا به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ خواهد رفت.

کد خبر 641577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.