مشکلات آب‌گرفتگی اتوبان شهید خرازی برطرف شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از رفع آب‌گرفتگی اتوبان شهید خرازی، محله بابوکان و دور برگردان خیابان شهیدان غربی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد اظهار کرد: پیرو هشدار سطح نارنجی از روز بیست‌وچهارم بهمن از سوی معاونت خدمات شهری به مناطق و نیز هشدار فرمانداری و هواشناسی، نیروهای کنترل نظارت، فضای سبز و امور شهر منطقه دو در این راستا بسیج شدند تا مشکلات آب‌گرفتگی معابر را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه پاکبانان منطقه به صورت شیفتی در حال برطرف کردن مشکلات آب‌گرفتگی هستند، افزود: تمام امکانات منطقه و تسهیلات ستاد سیل به‌روز رسانی و تجهیز شده است و از بیست‌وپنجم بهمن که بارش باران آغاز شد، در حالت آماده باش برای رفع مشکلات هستیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از محورهایی که با آب‌گرفتگی عمده مواجه شد، محور اتوبان شهید خرازی و شهید خوسیانی بود که با کمک آتش‌نشانی مشکل آب‌گرفتگی برطرف و قرار شد سال آینده توسط عمران منطقه مشکل چاه‌های سپتیک این اتوبان برطرف شود.

وی ادامه داد: دور برگردان شهیدان غربی نیز بر اثر بارش باران دچار آب‌گرفتگی زیادی شده بود که توسط نیروهای عملیاتی منطقه رفع شد.

صیرفی نژاد گفت: رفع آب‌گرفتگی محله دهنو چهار راه بهداری و خیابان ولی‌عصر (عج) چهارراه مخابرات با کندن معبر و شکستن جداول در حال حاضر برطرف و آب‌گرفتگی محدوده مسجد جامع محله دهنو به دلیل انجام عملیات عمرانی برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه آب‌گرفتگی برخی معابر به دلیل وجود دست‌اندازها و چاله‌ها بوده است، افزود: رفع آب‌گرفتگی معابر شهرک رسالت و ابتدای خیابان بسیج، خیابان حکیم صفایی و محله بابوکان و جمع آوری آب‌های روان با استفاده از پمپ‌های کف‌کش از دیگر خدمات این چند روز برای رفع آب‌گرفتگی است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر چهار اکیپ شامل دو اکیپ در محور پایین دست و دو اکیپ در محور بالا دست منطقه مستقر و به صورت شیفتی آب روبی می‌کنند.

صیرفی نژاد خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی در محله ولدان و امام خمینی (ره) بر طرف شده است.

وی ضمن قدردانی از تمام کارکنان منطقه دو جهت رفع آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها، گفت: مادی‌های فردوان، مادی دستگرده، قمیش، جنیران و منشعات در حال حاضر پر آب و توسط واحد عمران منطقه ساماندهی شده است تا آب‌های اضافی به سمت مادی‌ها روان شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان اضافه کرد: زمین‌های کشاورزی منطقه دو، پارک‌ها، باغچه‌ها همگی پرآب و مورد بازدید قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه در این منطقه با توجه به بارش باران‌های چند روزه فرونشست قابل توجهی گزارش نشده است و فقط چندین مورد فرونشست جزئی در ترانشه‌های خیابان شهیدان غربی و خیابان بسیج رخ داده بود که خدمات‌رسانی و رفع شد.

مشکلات آب‌گرفتگی اتوبان شهید خرازی برطرف شد

کد خبر 641568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.