اصناف و بازاریان در عرصه‌های مختلف در کنار مردم هستند

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان از ارسال محموله مواد غذایی اتحادیه‌های نانوایان و فروشندگان خوار و بار این شهرستان برای شهروندان گرفتار در بارش سنگین برف استان چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس کرمی در نشست با مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به نقش مؤثر اصناف و بازاریان در رویدادهای مختلف کشور، اظهار کرد: اصناف و بازاریان با وقوع حوادث مختلف از جمله وقوع سیل، زلزله و… برای کمک به مردم آسیب دیده در کنار دیگر مردم ایران اسلامی در میدان عمل حضور یافتند تا مطابق با نیازهای مردم، محموله‌های مورد نیاز را تهیه و ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در عرصه‌های مختلف در کنار مردم هستند، افزود: با توجه به بارش سنگین برف در استان چهارمحال و بختیاری و به‌علت قرار گرفتن برخی از مناطق این استان در شرایط اضطرار اتحادیه نانوایان و فروشندگان خوار و بار شهرستان لنجان با پیگیری فرمانداری شهرستان لنجان برای کمک به مردم اقدام به تهیه اقلامی از جمله نان گرم و تن ماهی برای ارسال به این منطقه کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: امیدواریم توانسته باشیم گامی هرچند ناچیز برای رفع مشکلات شهروندان استان همجوار برداشته باشیم.

کد خبر 641556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.