پس از ۹۰۰ روز، مسی مدافع بایرن‌مونیخ را به آرزویش رساند!

آلفونسو دیویس پس از پیروزی یک بر صفر بایرن‌مونیخ مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، بالاخره پیراهن لیونل مسی را به دست آورد

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوشب گذشته، دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت، بازی با پیروزی یک بر صفر بایرن‌مونیخ به پایان رسید. پس از سوت پایان بازی، مسی و دیویس، درحال تعویض پیراهن‌هایشان شکار شدند.

این دومین باری است که دیویس سعی می‌کند پیراهن خود را با مسی عوض کند. دیویس قبلاً زمانی که بایرن بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ شکست داد، برای گرفتن پیراهن لئو تلاش کرد، اما رخواست او رد شده بود، زیرا مرد آرژانتینی پس از شکست هشت بر دو تیمش توسط باواریایی‌ها، بسیار "ناراحت" شده بود.

دیویس به BT SPORT گفت: "من سال ۲۰۲۰ پیراهن مسی را درخواست کردم، اما فکر می‌کنم او کمی ناراحت بود، به خودم گفتم اشکال ندارد، امیدوارم دفعه بعد آن را بگیرم."

بیش از ۹۰۰ روز بعد، دیویس سرانجام به آرزویش رسید و مسی به مدافع کناری بایرن یادگاری داد تا با وجود اینکه یک بار دیگر مقابل او شکست خورده بود، مدافع بایرن را به آرزویش برساند.

پاریس، پنج بازی از ۱۱ بازی خود را در همه رقابت‌ها در سال ۲۰۲۳ باخته است، که شامل (۵ برد یک برد) که در حال حاضر بیشتر از کل سال ۲۰۲۲ (۴ در ۴۶ رویارویی) بوده است.

دیویس و مسی قرار است در بازی برگشت دوباره به مصاف هم بروند. پاری سن ژرمن چهارشنبه ۸ مارس در آلیانز آرنا میهمان بایرن خواهد بود.

کد خبر 641548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.