محدودیت تردد در ابتدای محور شهرضا به سمیرم

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به لغزنده بودن بیشتر محورهای استان، گفت: به علت بارش‌ها محدودیت‌هایی در حال وضع شدن هستند که از جمله آنها می‌توان به محدودیت تردد در ابتدای محور شهرضا به سمت سمیرم اشاره کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر محورهای استان لغزنده هستند، در سمیرم شاهد بارش برف هستیم و در مقاطعی نیز اختلال در تردد وجود دارد. به علت بارش‌ها محدودیت‌هایی در حال وضع شدن هستند که از جمله آنها می‌توان به محدودیت تردد در ابتدای محور شهرضا به سمت سمیرم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدای محور شهرضا به سمت سمیرم از تردد خودروهایی که دارای زنجیر چرخ یا از ایمنی کافی برخوردار نیستند، جلوگیری می‌شود، افزود: بارش برف متوجه محورهای غربی و شمالی استان مانند محور قرقچی است و در سایر محورها نیز بارش باران مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه به علت پایین بودن سرعت خودروهای در حال تردد، تصادفات رخ داده شدت نداشته است، تصریح کرد: در محدوده‌های ظفرقند و گردنه ملااحمد، شاهد مه‌گرفتگی و محدودیت دید مقطعی هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از رانندگان بدون برنامه قبلی و با بی‌توجهی به توصیه‌های پلیس در راه‌های استان تردد و گیر می‌کنند، ادامه داد: استفاده نکردن از زنجیر چرخ و آماده نبودن برای تردد در شرایط آب‌وهوایی حال حاضر استان، منجر به بروز اختلال تردد در بعضی مناطق می‌شود.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: افراد از سفرهای غیرضروری به خصوص به مناطق برف‌گیر خودداری کنند و در صورتی که بنا بر ضرورت سفر می‌کنند، از وضعیت راه‌ها اطلاع داشته باشند و با همراه داشتن زنجیر چرخ و با توجه به توصیه‌های پلیس تردد کنند.

کد خبر 641500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.