تردد در سطح شهر عادی است/گزارش بیش از ۱۳۰۰ مورد تصادف در روز گذشته

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به گزارش بیش از ۱۳۶۲ مورد تصادف در روز گذشته، گفت: وضعیت تردد درحال‌حاضر عادی است و مشکل خاصی برای عبورومرور وجود ندارد.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود بارش‌های سطح شهرستان، وضعیت تردد درحال‌حاضر عادی است و مشکل خاصی برای عبورومرور وجود ندارد. عوامل پلیس راهور در سطح شهر حضور دارند و روان‌سازی ترافیک در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل ترافیکی خاصی متوجه شهر نیست، افزود: ۴۵۰ مورد تصادف از صبح تا ظهر روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ به پلیس راهور گزارش شده بود که این تعداد تا شب گذشته به ۱۳۶۲ مورد رسید.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه ترافیک سطح کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌وششم بهمن‌ماه_ روان‌تر و فعالیت نیروهای پلیس راهور بیشتر بوده است، تصریح کرد: بارندگی منجربه کاهش دید می‌شود و رانندگان باید از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به رانندگان پیش از اقدام برای حرکت، برف‌پاک‌کن‌ها و عاج لاستیک‌های خود را بررسی و از ترمزهای ناگهانی در جاده‌ها و معابر لغزنده خودداری کنند، ادامه داد: منتقل نکردن خودروها به منتهی‌الیه خیابان‌ها و معابر پس از تصادف، از عواملی است که منجربه کندی عبورومرور و ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود.

سرهنگ مولوی با بیان اینکه بنا بر قانون در صورت قابل انتقال بودن خودروها پس از تصادف، خودروها باید به منتهی‌الیه سمت راست هدایت شوند، خاطرنشان کرد: در صورتی که خسارت تصادفات کمتر از ۲۰ میلیون تومان و مقصر مشخص باشد، رانندگان در صورت توافق با یکدیگر می‌توانند برای گرفتن خسارت به بیمه مراجعه کنند و نیازی به حضور مأموران پلیس نیست.

کد خبر 641499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.