فعالیت ۵۰ نیرو در عملیات برف‌روبی معابر شهر/ برگزاری مسابقه آدم برفی

شهردار خمین از فعالیت بیش از ۵۰ نیروی خدمات شهری شهرداری در عملیات برف‌روبی خبر داد و گفت: مسابقه آدم برفی همراه با اهدای جوایز نفیس در شهر خمین برگزار می‌شود.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بارش برف در شهر خمین از عصر سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه آغاز شد و بر اساس پیش‌بینی هواشناسی تا پایان روز چهارشنبه بیست‌وششم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازدید از روند پاکسازی و برف‌روبی معابر شهر در نیمه شب بیست‌وششم بهمن‌ماه، افزود: با توجه به بارش برف سنگین، عملیات برف‌روبی معابر شهر از شامگاه سه‌شنبه ساعت ۲۲:۰۰ آغاز شده است و با توجه به حجم بالای برف عملیات برف‌روبی همچنان ادامه دارد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: در عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر شهر بیش از ۵۰ نیروی خدمات شهری شهرداری با استفاده از ماشین آلات برف‌روب، گریدر، نمک‌پاش، مینی لودر و لودر مشغول پاکسازی معابر سطح شهر هستند.

احمدی اضافه کرد: پاکسازی و برف‌روبی در معابر اصلی و بلوارهای سطح شهر انجام شده و از صبح امروز چهارشنبه در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن میانگین درجه حرارت یخ زدگی معابر، نیازی به نمک‌پاشی کوچه‌ها نیست؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود جهت حفظ محیط زیست از نمک‌پاشی اجتناب کنند.

شهردار خمین با اشاره به استقرار مخازن شن و نمک برای استفاده شهروندان در سطح شهر، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ۱۵ مخزن شن و نمک در سطح شهر برای استفاده شهروندان در مواقع لغزندگی قرار داده شده است و شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به این مخازن مراجعه و از نمک‌ها برای از بین بردن لغزندگی‌ها استفاده کنند.

وی از برگزاری مسابقه آدم برفی همراه با اهدای جوایز نفیس در شهر خمین خبر داد و افزود: شهروندان آدم‌برفی بسازند و تصویر آن را تا بیست‌ونهم بهمن‌ماه برای واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری خمین در پیام رسان ایتا و تلگرام ارسال کنند.

کد خبر 641483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.