۳۰۰۰ هوادار لیورپول در پی غرامت گرفتن از یوفا

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه بیست‌وششم بهمن ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* با وجود ارتباط با چلسی، آرسنال پیشتاز جذب دکلان رایس است.

* پیشنهادی از سوی اداره سرمایه‌گذاری قطر برای خرید کامل منچستریونایتد تا پایان هفته و در موعد مقرر توسط بانک تجاری نیویورک که این باشگاه را می‌فروشد، ارائه خواهد شد.

* تقریباً سه هزار هوادار لیورپول به خاطر آسیبی که در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته متحمل شدند، برای دریافت غرامت علیه یوفا ثبت‌نام کرده‌اند.

* چلسی همچنان در تلاش برای جذب جود بلینگهام، هافبک بوروسیا دورتموند، علی‌رغم مواجه با چالش‌هایی جهت متقاعد کردن هافبک انگلیسی برای پیوستن به این تیم است.

تایمز:

* ارلینگ هالند به تمرینات گروهی منچسترسیتی پیوسته و به پپ‌گواردیولا و منچسترسیتی قبل از بازی مهمشان با صدرنشین جدول، یعنی آرسنال روز چهارشنبه، یک خبر خوب دریافت کردند.

دیلی اکسپرس:

* به آرسنال گفته شده است که می‌تواند دکلان رایس، کاپیتان وستهم را با مبلغی کمتر از آنچه دیوید مویس، سرمربی چکش‌ها پیشنهاد کرده است، به خدمت بگیرد.

* فدراسیون فوتبال مولداوی تأیید کرد که دیدار روز پنجشنبه لیگ کنفرانس اروپا بین شریف تیراسپول و پارتیزان بلگراد به دلیل نگرانی‌های امنیتی، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

دیلی میل:

* استون‌ویلا در تابستان پس از فرم درخشان دروازه‌بان قهرمان جام جهانی، منتظر پیشنهادهای برای امیلیانو مارتینز است، اما آنها برای فروش شماره یک آرژانتینی خود، تحت فشار نیستند، چراکه او تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد.

* جسی مارش پس از اخراج ناتان جونز، می‌خواهد سرمربی جدید ساوتهمپتون شود، سرمربی سابق لیدز به مدیران مراتب قدیس‌ها گفته است که آماده است این کار را بپذیرد و آنها را از سقوط نجات دهد.

* لیدز در حال بررسی انتصاب یک سرمربی موقت تا پایان فصل است، پس از اینکه نام آلفرد شرودر از لیست حذف شد، حالا با در دسترس بودن نونو اسپیریتو سانتو و استیون جرارد، می‌توان یکی را انتخاب کرد، اما اسطوره لیورپول ملاحظات خود را دارد.

سان:

* ماتیاس دی لیخت، مدافع بایرن مونیخ به احتمال پیوستن اریک تن هاخ به این باشگاه آلمانی اشاره کرده است.

کد خبر 641458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.