تبدیل وضعیت ایثارگران از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی، تبدیل وضعیت ایثارگران است که طبق بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال۱۴۰۰ باید نسبت به آن اقدام شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سلیمان رستمیان در مراسم تجلیل از کارکنان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در اداره کل حفاظت محیط زیست با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران اظهار کرد: موضوع دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران بسیار مفصل است که هر چه راجع به آن صحبت کنیم، حق مطلب ادا نشده است.

وی افزود: ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که باید با احترام و تکریم این عزیزان گام‌های مثبت و بزرگی در راستای پاسداشت رشادت‌ها و پایبندی آنان به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت به ایثارگران را نیازمند تلاش جهادی دانست و گفت: مسئولان باید قدردان ایثارگران باشند و در راستای خدمت به این عزیزان تلاش کنند، یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران است که طبق بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ باید نسبت به آن اقدام شود.

کد خبر 641446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.