صدور رایگان پروانه برای ساختمان‌هایی با زیربنای ۱۰۰ متر مربع

شهردار خوی گفت: مالکان منازل با زیربنای ۱۰۰ متر مربع می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌های مناطق دوگانه، ارائه نامه بنیاد مسکن و مستندات لازم، طبق هماهنگی انجام شده پروانه احداث را در کوتاه‌ترین زمان به صورت رایگان دریافت کنند.

حسن نصرالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از صدور پروانه ساختمانی رایگان برای ساختمان‌های آسیب‌دیده در زلزله خوی خبر داد و اظهار کرد: شهر خوی طی ماه‌های اخیر شاهد وقوع زلزله‌های متعدد بوده است، با توجه به وقوع پس‌لرزه‌های متعدد، شاهد آسیب دیدن ساختمان‌ها در سطوح مختلف هستیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی، در راستای ارائه خدمات بیشتر در شرایط کنونی برای شهروندان جهت تعمیر، احداث مجدد و بهسازی منازل صدور پروانه احداث برای خانه‌های آسیب‌دیده رایگان شد.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: در صورت ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن و ارائه مکاتبات لازم با شهرداری جهت موضوع مذکور، شهرداری و نظام مهندسی برای احداث ساختمان‌هایی با زیربنای ۱۰۰ متر مربع، عوارض ساختمانی دریافت نمی‌کنند.

نصرالله‌پور تصریح کرد: مالکان منازل با زیربنای ۱۰۰ متر مربع می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌های مناطق دوگانه خوی و ارائه نامه بنیاد مسکن و مستندات لازم، طبق هماهنگی انجام شده پروانه احداث را در کوتاه‌ترین زمان به صورت رایگان دریافت کنند.

وی از ️برگزاری کلاس نقاشی در کمپ اسکان اضطراری زلزله‌زدگان پارک بانوان توسط مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی خبر داد و گفت: غذای گرم برای زلزله‌زدگان با همکاری خیران ارومیه طبخ و توزیع می‌شود.

شهردار خوی افزود: آماده‌سازی فضاهای مناسب برای توزیع اقلام و نذورات برای شهروندان زلزله‌زده از سوی گروه‌های خیریه و جهادی در حال انجام است.

کد خبر 641380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.