تخریب بعضی از منازل در شهرستان شهرضا در پی بارش‌ها

فرماندار شهرضا با اشاره به وارد آمدن خسارت جزئی به بعضی از شهرها، گفت: بعضی از منازل در روستاها تخریب شده‌اند، اما به‌دلیل آمادگی تیم‌های مدیریت بحران و دفع آب‌های سطحی مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید امیر جعفری امروز _ سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن _ در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، اظهار کرد: تاکنون در شهرستان شهرضا بارندگی مطلوبی را شاهد بودیم. به بعضی از شهرها خسارت جزئی وارد شده و بعضی از منازل در روستاها تخریب شده است، اما به‌دلیل آمادگی تیم‌های مدیریت بحران و دفع آب‌های سطحی مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

وی افزود: فقط در محور شهرضا _ سمیرم و برعکس محدودیت ترافیکی اعمال و با حضور تیم‌های هلال‌احمر و پلیس‌راه جاده مسدود شده است تا تردد به سمت شهرستان سمیرم و برعکس صورت نگیرد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: حادثه ترافیکی در محور شهرضا _ سمیرم را شاهد بودیم که با همراهی عوامل پلیس‌راه، هلال‌احمر و تیم‌های امدادی برطرف شد. همچنین در صورت لزوم همکاری، همراهی و تعامل با شهرستان‌های سمیرم و دهاقان برای اسکان اضطراری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان شهرضا معین شهرستان سمیرم و دهاقان است، تاکنون ماشین‌آلات سنگین مانند گریدر، شن‌پاش، لودر، آمبولانس‌های هلال‌احمر و خودروهای امداد و نجات و بسته‌های جیره غذایی به شهرستان سمیرم ارسال و اعزام شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این محور، بارش برف و کولاک را شاهد هستیم، توصیه می‌کنیم رانندگان در صورت امکان از سفر به جنوب استان اصفهان ازجمله شهرستان سمیرم خودداری کنند و در صورت لزوم زنجیر چرخ همراه داشته باشند و قبل از سفر با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند.

کد خبر 641367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.