بازداشت سارق مسلح طلافروشی دقایقی پس از سرقت

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح طلافروشی در محله نامجو، لحظاتی پس از سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در محله نامجو، تیم عملیات کلانتری این محل با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شد.

وی افزود: در این عملیات، با حضور به‌موقع ماموران در محل، سارق خلع سلاح و دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت‌شده نیز کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره میزان طلاهای سرقت‌شده، گفت: در بررسی‌های اولیه از کیف همراه متهم دستگیرشده، تعداد ۶۲ عدد النگوی طلا که لحظاتی پیش سرقت شده بود کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم ۳۹ سال داشت، گفت: این فرد پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن، به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاها از ویترین مغازه اعتراف کرد.

طرهانی با بیان اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی و اقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهم قابل ملاحظه و مثمرثمر بود، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده ادامه دارد. برای این متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شده است و تحت رسیدگی قرار دارد.

کد خبر 641334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.