آماده‌باش نیروهای خدمات شهری برای جلوگیری از سیلاب

شهردار گلپایگان با اشاره به آماده‌باش نیروهای خدمات شهری برای جلوگیری از سیلاب، گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل با ۱۳۷ تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ در جلسه مدیریت بحران شهرداری به‌منظور پیشگیری از وقوع سیل، اظهار کرد: از امروز در شهر گلپایگان بارش باران آغاز شده و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در استمرار بارش‌ها به‌صورت برف و باران تا دو روز آینده، میزان بارش‌ها به ۳۰ میلی‌متر خواهد رسید.

وی افزود: با آب شدن برف‌ها، احتمال جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر وجود دارد. بنابراین نیروهای خدمات شهری معابر برفی را شناسایی کرده و در حالت آماده‌باش کامل هستند.

شهردار گلپایگان گفت: به‌منظور دفع آب‌های سطحی، پمپ‌های چهار اینچ دیزلی شهرداری در خیابان‌های پرتردد به‌ویژه در سید جمال‌الدین و شهید مدنی (فرمانداری) متمرکز شده است.

وی با تاکید بر همکاری کشاورزان منطقه نوبنیاد با نیروهای شهرداری به‌منظور جلوگیری از نفوذ سیلاب در زمین‌های زراعی، اضافه کرد: تا پایان بارش‌ها، بیل مکانیکی شهرداری در این منطقه مستقر شود.

شکرزاده با اشاره به اینکه شهروندان در صورت بروز مشکل آب‌گرفتگی معابر با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و اطلاع‌رسانی کنند، گفت: به‌منظور رفاه در عبورومرور شهروندان، تمام پیاده‌راه‌های پرتردد شهر به‌ویژه پیاده‌راه آیت‌الله گلپایگانی به‌صورت مستمر پاک‌سازی می‌شوند.

وی گفت: مدیران مناطق ده‌گانه شهر به‌صورت شبانه‌روزی از این مناطق بازدید داشته باشند. از تمام مسیرها و حوضچه‌ها و کانال‌های شهر به‌ویژه کانال آبشار بازدید شود و در صورت نیاز بازگشایی شوند.

کد خبر 641331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.