آغاز اجرای طرح «ذوالفقار» با ۱۱۰ تیم اطلاعاتی و عملیاتی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح «ذوالفقار» با هدف مقابله مقتدرانه با سارقان در قالب ۱۱۰ تیم اطلاعاتی و عملیاتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هم‌زمان با استان‌های سراسر کشور، طرح بزرگ «ذوالفقار» با هدف تشدید برخورد و مقابله مقتدرانه با جرایم خشن، کنترل سارقان به عنف، سارقان زورگیر و تحت تعقیب و همچنین کنترل ورودی‌های استان و جلوگیری از ورود سارقان در حرکت، از ظهر امروز با رمز «یا علی (ع)» در کل استان اصفهان به‌اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این طرح با محوریت پلیس آگاهی استان اصفهان در قالب ۱۱۰ تیم پشتیبانی‌کننده در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی در سطح استان اجرا خواهد شد. در مرکزیت استان، بیش از ۵۰ تیم برای اجرای طرح اشاره‌شده پیش‌بینی و برای هریک از شهرستان‌های هدف شامل کاشان، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، فلاورجان و لنجان، هشت تیم ویژه در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی افراد، پلیس آگاهی استان اصفهان مقتدرانه در جهت حفظ اموال مردم به میدان آمده و اجازه عرض اندام به سارقان را نخواهد داد. به سارقان هشدار می‌دهیم که هرچه زودتر در رفتار خود تجدیدنظر داشته باشند و در غیر این صورت، در سریع‌ترین زمان، با مجازات‌های سختگیرانه مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: شهروندان هرگونه اطلاعات در ارتباط با تردد افراد مشکوک در سطح محلات خود یا افرادی که به‌صورت موقت در محله آن‌ها ساکن شده‌اند را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا با رسیدگی و برخورد لازم، آرامش در سطح استان فراهم شود. در راستای کنترل سارقان غیربومی که برای ارتکاب سرقت به استان اصفهان وارد می‌شوند، تمام مبادی ورودی و خروجی استان در این طرح در کنترل هوشمندانه پلیس قرار خواهد گرفت.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: پلیس با تمام وجود برای شناسایی و برخورد با هر فردی که به‌منظور تعدی به حقوق و اموال مردم در استان حضور یابد، اقدام خواهد کرد و در این راستا، از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده خواهد شد تا در آستانه عید نوروز، امنیت و آرامش دوچندانی برای مردم و گردشگران ایجاد شود.

کد خبر 641320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.