گزارش بیش از ۴۵۰ تصادف در معابر شهری/ آب‌گرفتگی و کندی عبورومرور درپی بارندگی

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به گزارش بیش از ۴۵۰ تصادف در معابر شهری، گفت: سنگین بودن بارندگی به آب‌گرفتگی سطح معابر، کندی عبورومرور و بروز نقص در چراغ‌های تقاطع‌ها و دوربین‌های نظارتی منجر شده است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از صبح امروز _ سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ _ شاهد بارش باران در سطح کلان‌شهر اصفهان هستیم و سنگین بودن بارندگی به آب‌گرفتگی سطح معابر، کندی عبورومرور و بروز نقص در چراغ‌های تقاطع‌ها و دوربین‌های نظارتی منجر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ تصادف در معابر شهری گزارش شده است که همکاران به‌منظور بررسی حادثه در محل گزارش‌شده حضور یافتند، افزود: همچنین شاهد بار ترافیکی به نسبت سنگینی در بعضی از نقاط سطح شهر بودیم که پلیس راهور برای روان‌سازی آن اقدام کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز تصادف، خودروهای خود را به منتهی‌الیه سمت راست معابر هدایت کنند تا از ایجاد گره‌های ترافیکی، راه‌بندان و کندی عبورومرور جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان با نیروهای پلیس، ادامه داد: شهروندان در روزهای بارانی از سفرهای غیرضروری خودداری، و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 641319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.