رتبه‌های نهایی معلمان اصفهانی مشخص می‌شود

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: اکنون بررسی وضعیت معلمانی که مراحل قبل شامل بارگذاری مدارک، تأیید مدیر، تأیید ارزیاب و تأیید حراست و گزینش را طی کرده‌اند، درحال انجام است و به‌زودی رتبه‌های نهایی آن‌ها مشخص خواهد شد.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آغاز فعالیت هیئت‌های ممیزه رتبه‌بندی در سراسر استان، اظهار کرد: بالغ بر ۴۰۰ نفر عضو هیئت ممیزه در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان تعریف شده و اکنون بررسی وضعیت افرادی که مراحل قبل شامل بارگذاری مدارک، تأیید مدیر، تأیید ارزیاب و تأیید حراست و گزینش را طی کرده‌اند، در حال انجام است و به زودی رتبه‌های نهایی این افراد مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به فرایند تعیین رتبه‌های نهایی، افزود: پرونده افرادی که واجد شرایط دریافت رتبه‌های سه و بالاتر باشند و در منطقه تأیید شوند، برای بررسی نهایی به هیئت ممیزه استان ارسال می‌شود و این امر به‌صورت روزانه و بی‌وقفه در حال انجام است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: اقدام به ارائه پشتیبانی لحظه‌ای کردیم؛ همچنین مشکلات سامانه نیز جمع‌آوری و پایش شده و به‌صورت روزانه به اداره کل فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش منعکس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مشکلاتی که از سطح نواحی و مناطق جمع‌آوری شده را برای وزارت ارسال کرده‌ایم و این موارد به تدریج در حال رفع است تا در مهلت مقرر بتوانیم این فاز از کار را نیز به اتمام برسانیم و شاهد صدور ابلاغ نهایی رتبه‌بندی برای همکاران باشیم.

کد خبر 641314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.