دبیرخانه تنظیم بازار به سازمان حمایت محول شد

قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت، سیدمهدی نیازی، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای خطاب به حسین فرهیده، رئیس سازمان حمایت، از وی خواست با استفاده از ظرفیت این سازمان، همکاری معاونت‌ها، ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط نسبت به اجرای مأموریت‌های محوله و پیگیری موضوعات مرتبط اقدام نماید

در متن نامه سید مهدی نیازی خطاب به رئیس سازمان حمایت آمده است: بدین وسیله مأموریت و مسئولیت پیگیری و اقدام کلیه موضوعات مرتبط و ارجاع شده از سوی ستاد تنظیم بازار به جنابعالی واگذار می‌شود. شایسته است با استفاده از ظرفیت سازمان حمایت، همکاری معاونت‌ها، ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط، نسبت به اجرای مأموریت محوله و پیگیری موضوعات اقدام نمائید.

در انتهای این نامه آمده است: مأموریت تنظیم بازار محصولات و کالاهای مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت مطابق با شرح وظایف و ساختار ابلاغی، بر عهده دفاتر رشته فعالیتی و معاونت‌های ذیربط است. ضمن ساماندهی مناسبت در سازمان حمایت، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم صورت پذیرفته و اقدامات مورد نیاز در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 641309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.