مطالبه شهروندان از پلیس به منظور مقابله با سرقت و سارقان

شهروندان جویای راهکارهای پلیس برای کاهش سرقت‌های احتمالی یا به حداقل رساندن آسیب‌های آن هستند و از پلیس به منظور مقابله هرچه جدی‌تر با سرقت و سارقان، درخواست دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرقت از جرایمی محسوب می‌شود که گاهی افزون بر زیان مالی، افراد را با آسیب‌های جسمی متعدد نیز روبه‌رو می‌کند. این موضوع سالیان بسیاری است که ذهن افراد را به خود مشغول کرده تا راهی برای مقابله با آن بیابند، یا راه‌حلی را به منظور کاهش آسیب‌های آن به کار ببرند.

با توجه به اهمیت بالای این موضوع، برخی شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا، جویای راهکارهای پلیس برای کاهش سرقت‌های احتمالی یا به حداقل رساندن آسیب‌های آن هستند؛ همچنین شهروندان انتظار دارند که پلیس بسیار جدی‌تر با سارقان و موضوع سرقت برخورد و توصیه‌هایی نیز برای شهروندانی که با این موضوع مواجه می‌شوند، ارائه کند تا شاید از بروز اتفاقاتی ناگوار پیشگیری شود.

شهروندان می‌توانند مشکلات و مطالبات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 641297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.