شهرداری تهران هزینه سرویس کودکان استثنایی را پرداخت کند

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: هزینه حمل‌ونقل شرکت‌های سرویس مدارس پرداخت نشده است، در صورتی که هشت شرکت برای اینکه عدالت آموزشی و دسترسی برابر تحقق یابد، به خانواده‌ها سرویس‌دهی می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری هاشمی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن _ در یکصدوسی‌ام جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: امروز تعدادی از مادران دارای کودک استثنایی جلوی ساختمان شورای اسلامی شهر تجمع کردند.

وی افزود: بسیاری از دانش‌آموزان استثنایی امکان رفت و آمد به مدرسه را ندارند و به این دلیل شهرداری تهران پذیرفته است که هزینه ایاب و ذهاب آن‌ها را تقبل کند تا بتوانند راحت‌تر به مدرسه بروند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو ماه گذشته تذکر دادم که هزینه حمل‌ونقل شرکت‌ها پرداخت نشده است، در صورتی که هشت شرکت به خانواده‌ها سرویس‌دهی می‌کردند تا عدالت آموزشی و دسترسی برابر تحقق یابد.

وی با بیان اینکه ۱۶ میلیارد تومان برای تاکسیرانی در این زمینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از دو ماه گذشته تاکنون هزینه این سرویس‌ها پرداخت نشده است و از مجموع هشت شرکت، هفت شرکت سرویس‌دهی را انجام نمی‌دهند و فقط خودروی سرویس شهر، حمل‌ونقل این کودکان را انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته گذشته بارش برف در پایتخت مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد و با همکاری و هم‌افزایی مسئولان، روز یکشنبه برف‌روبی‌ها مدیریت شد.

کد خبر 641213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.