ترکیب احتمالی میلان برابر تاتنهام

نبود دروازه‌بان اصلی ممکن است همچنان بزرگترین نقطه ضعف میلان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و آث میلان در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی خود میزبان تاتنهام هاتسپر است.

مایک مانیان، دروازه‌بان اول میلان از ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت ساق پا بازی نکرده است و بدون شک هواداران روسونری برای بازگشت این گلر فرانسوی لحظه‌شماری می‌کنند. با این حال مشخص شده است که وی در دیدار برابر تاتنهام نیز غایب خواهد بود تا سیپریان تاتاروسانو همچنان جانشین او درون چارچوب میلان باشد. البته این دروازه‌بان آنچنان قابل اطمینان نیست و نمایش‌های خوبی در طول دوران مصدومیت مانیان نداشته است.

فیکایو توموری پس از مدتی دوری از میادین بالاخره می‌تواند طبق نظر استفانو پیولی تیمش را همراهی کند، اما اسماعیل بناسر همچنان در دسترس نیست و نمی‌تواند در دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر تاتنهام حاضر باشد.

زلاتان ابراهیموویچ، چهره سرشناس قرمز و مشکی‌ها برای اولین بار از ماه می، بالاخره روز جمعه به نیمکت میلان بازگشت اما وارد زمین مسابقه نشد و به حضور در جمع تعویضی‌های تیمش بسنده کرد. با این حال حضور بازیکن سوئدی جنجال‌های زیادی به پا کرد و حتی صحبت‌های زلاتان با هم‌تیمی‌هایش در طول مسابقه نیز نقل محافل خبری شد. با این حال می‌توان انتظار داشت که زلاتان بالاخره در برابر تاتنهام به میدان برود تا نماینده ایتالیا از تجربه بسیار بالای او استفاده کند.

ترکیب احتمالی آث میلان:
تاتاروسانو، توموری، کیائر، کالولو، کالابریا، کرونیچ، تونالی، هرناندز، دیاز، لیائو و ژیرو

کد خبر 641210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.