شهرداری تهران به وضعیت سرویس مدارس استثنایی رسیدگی کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس استثنایی از سوی شهرداری تهران ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرداخت هزینه سرویس دانش‌آموزان معلول از سوی شهرداری اظهار کرد: جمعی از مادران دارای کودک استثنایی پشت در شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند، زیرا برای تأمین سرویس فرزندان خود مشکل دارند.

وی افزود: طبق صحبت این خانواده‌ها متوجه شدم شهرداری تهران به‌منظور تسهیل رفت و آمد فرزندان استثنایی اقداماتی را انجام می‌داده است، به این منظور موضوع رسیدگی پرداخت هزینه سرویس دانش‌آموزان استثنایی را از معاونت منابع انسانی و معاونت حمل‌ونقل ترافیک درخواست می‌کنیم و باید اقدامات لازم انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از نیروهای معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران قدردانی می‌کنم. جشنواره فیلم فجر متفاوت نسبت به گذشته برگزار شد و با طراحی جایزه آرمان برای فیلم‌های انقلابی و با تأکید بر نام «شهید آرمان علی‌وردی» در جشنواره فیلم فجر، نگاه کیفی ایجاد شد و این جایزه به فیلم «اتاقک گلی» که به جنگ علیه منافق پرداخته بود، اهدا شد که کار خوبی بود.

وی خاطرنشان کرد: از معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درخواست می‌کنم انجام کارهای هنری و هنرمندان انقلابی و استفاده از هنر افراد متعهد را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 641198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.