پی‌اس‌جی _ بایرن مونیخ / عاشقانه‌ای برای فوتبالی‌ها

احتمالاً مهم‌ترین رویداد روز جهانی عشق برای دوستداران فوتبال، دیدار حساس پی‌اس‌جی و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قهرمانان فرانسه و آلمان روز سه‌شنبه _بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در چارچوب دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی در پارک دو پرنس میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

پاری سن ژرمن

پاریسی‌ها همچنان به برتری پنج امتیازی در صدر جدول لیگ فرانسه می‌بالند، اما از دست دادن دو بازی متوالی، راه ایده‌آلی برای آماده شدن برای دیدار در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ نیست. پی‌اس‌جی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ نیز در فینال لیگ قهرمانان برابر این تیم شکست خورد و امیدوار است تا بتواند انتقام آن دیدار را بگیرد.

پاری سن ژرمن امیدوار بود در مرحله یک‌هشتم نهایی با حریف آسان‌تری روبه‌رو شود، اما با وجود اینکه مرحله گروهی را همراه با بنفیکا با ۱۴ امتیاز به پایان رساند، در رده دوم گروه جا گرفت و به دلیل گل‌های خارج از خانه بیشتر، نماینده پرتغال به یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها برخورد کرد.

پی اس جی _ بایرن مونیخ/عاشقانه‌ای برای فوتبالی‌ها

اگر قهرمان فرانسه بخواهد از دومین حذف متوالی از مرحله یک‌هشتم نهایی اجتناب کند، باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرد. این تیم پیش از این ۱۲ برد و سه تساوی در ۱۵ بازی خانگی خود در این فصل کسب کرده و امیدوار است رکورد شکست‌ناپذیری در پارک دو پرنس حفظ شود. آنها در فصل گذشته در این مرحله مغلوب رئال مادرید شدند و در تلاش خواهند بود تا از تکرار کابوس جلوگیری کنند.

پی‌اس‌جی شش بازی از هفت بازی قبلی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس را برده و برابر تیم‌هایی همچون منچسترسیتی، رئال مادرید و یوونتوس به پیروزی رسیده است. این در حالی است که از پنج دیدار خانگی این تیم مقابل بایرن، آن‌ها تنها در یک بازی در سال ۲۰۲۱ با نتیجه یک بر صفر شکست خورده‌اند.

بایرن مونیخ

بایرن پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی با سه تساوی یک بر یک متوالی، فاصله زیادی با استانداردهای خود دارد و یک بحران کوچک را تجربه کرده است. البته آن‌ها در دیدارهای اخیر خود موفق شدند به شرایط عادی خود بازگردند.

تیم گلزن یولیان ناگلزمن چهار گل در پیروزی مقابل ماینتس و وولفسبورگ در جام حذفی و بوندسلیگا به ثمر رساند و پس از آن نیز برابر بوخوم یک برد دیگر کسب کرد. آن‌ها با گل‌های مولر، کومان و گنبری موفق شدند بوخوم را شکست دهند.

با وجود بازگشت به شرایط خوب، تساوی‌های قبلی بایرن به تیم‌های دیگر اجازه داد تا اختلاف خود را با این تیم در صدر جدول لیگ آلمان کاهش دهند و در حال حاضر، یونیون برلین تنها با یک امتیاز اختلاف، در رده دوم قرار دارد. بروسیا دورتموند نیز در حال تعقیب این دو تیم است و تنها سه امتیاز با بایرن مونیخ فاصله دارد.

بایرن در این فصل از رقابت‌های آلمان در تلاش است تا یازدهمین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد.

پی اس جی _ بایرن مونیخ/عاشقانه‌ای برای فوتبالی‌ها

نماینده آلمان در حالی بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به مرحله حذفی صعود کرد که در گروه دشواری قرار داشت. تیم‌های بارسلونا و اینترمیلان هم‌گروه بایرن در مرحله اول بودند اما شاگردان ناگلزمن با نمایش خوب خود توانستند به راحتی راهی مرحله حذفی شوند و در این مسیر بارسلونا را نیز از لیگ قهرمانان اروپا حذف کنند.

قهرمان همیشگی بوندسلیگا یک بار دیگر فرصت دارد تا در لیگ قهرمانان اروپا قد علم کند. آن‌ها در فصل ۲۰۱۹-۲۰ موفق شدند با فلیک به عنوان قهرمانی اروپا دست یابند و درصدد تکرار این امر هستند. باشگاه آلمانی در ۹ فصل از ۱۰ فصل گذشته، از جمله در سه دوره اخیر اروپایی خود، از مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود کرده است.

پیش‌بینی نتیجه

پاری سن ژرمن ۲ بایرن مونیخ ۲

همه شرایط نوید یک بازی هیجان‌انگیز را بین دو غول اروپا می‌دهد. با توجه به قدرت بالای دو تیم در فاز حمله می‌توان انتظار داشت که مدافعان شب سختی را پشت سر بگذارند و به احتمال زیاد دروازه‌ها بیش از یک‌بار باز خواهد شد.

کد خبر 641197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.