اجرای طرح پاکسازی منطقه مهدی‌آباد

شهردار زرند از طرح پاکسازی منطقه مهدی‌آباد خبر داد و گفت: تخلیه غیرقانونی نخاله‌های ساختمانی از سوی برخی شهروندان در معابر، حاشیه خیابان‌ها، اراضی و زمین‌های خالی به یکی از معضلات اصلی شهرداری تبدیل شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از طرح پاکسازی زمین‌های خالی سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: وجود برخی از زمین‌های خالی در سطح شهر باعث تخلیه نخاله‌های ساختمانی است.

وی افزود: تخلیه غیرقانونی نخاله‌های ساختمانی از سوی برخی شهروندان در معابر، حاشیه خیابان‌ها، اراضی و زمین‌های خالی به یکی از معضلات اصلی شهرداری تبدیل شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: این طرح در فضاهای شهری و مناطق مسکونی نیز به منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهر، خدمات‌رسانی و ایجاد پاکیزگی، حفظ و نگهداری محیط زیست و ارتقای کیفی و کمی خدمات به شهروندان انجام می‌شود.

ضیاءالدینی از طرح پاکسازی منطقه مهدی‌آباد خبر داد و اضافه کرد: تنها درخواست مدیریت شهری از شهروندان حفظ بهداشت محیط و پاکیزگی شهر است.

وی تاکید کرد: تخلیه هرگونه نخاله و پسماند در زمین‌های خالی سطح شهر ممنوع، و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

شهردار زرند از طرح آماده‌سازی معابر خاکی سطح شهر برای آسفالت خبر داد و گفت: به زودی معابر کوچه شهید جوکار ۱۱ و عطاالله اسلامی زیر پوشش آسفالت قرار خواهند گرفت.

ضیاءالدینی با اشاره به تداوم عملیات بلوک‌چینی و ساماندهی فضای داخلی میدان دانشگاه آزاد اسلامی شهر، افزود: بیش از پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع از فضای داخلی این میدان فرش موزائیک و نورپردازی‌های زیبا، گل‌کاری و چمن‌کاری خواهد شد.

کد خبر 641168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.